Polityka zwrotów:

W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient 

Sprzedawca w ciągu siedmiu dni dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

Polityka reklamacji:

Reklamacji podlega towar wadliwy lub niezgodny z zamówieniem. 

W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań, należy odesłać na adres Sprzedawcy lub dostarczyć do sklepu stacjonarnego osobiście.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez sklep internetowy przesyłki z reklamowanym towarem. W tym samym terminie Klient powinien zostać powiadomiony o wyniku reklamacji.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, wadliwy towar zostanie niezwłocznie wymieniony na wolny od wad albo wada zostanie usunięta. W przypadku braku możliwości wymiany towaru, usunięcia wady towaru lub obniżenia ceny, Klientowi zostanie zwrócona należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca poniesie koszty związane z przesyłką zwrotną.